[silindi] Sizler nasıl yapıyorsunuz saklama işlemini ve ne zaman nerde nasıl kullanıyorsunuz benim sütüm olduğu için onlara fırsat kalmıyor ziyan oluyor 3gün durduğu içim buzdolabında buzluğa atsam mı ne kadar atsam bebeğim daha 17günlük
Bade28 [silindi] at tabi 3 ay kalıo ilk sütler bide çok önemli keşke direk buzluğa koysaydn 🥲ben günde bir iki çıkarıp içirdim öyle öyle bitti şimdi yine koyuyorm ama hastalığı var bişey olur kalsn yedek
Bade28 [silindi] bozulmaz üç ay ömrü var hasta oldm dolapta süt bırakmamıştm oldar pişman oldm ki ilaç içmem gerekirken içemedm süt olsaydı daha çabuk toparlanırdm
[silindi] Bade28 haklısın canım doğru bende attım şimdi geçmiş olsun nasıl çözdürüyorsun her yerde farklı yazıyor
Bade28 [silindi] bi gece önceden dolabada indirebilirsn gün içinde hemen vereceksen dışardada çözebilrsn ama bianda sıcak suyla açma ozamn bi önemi olmuo