2 gündür burun tıkanıklığı başladı doktora gittik bişey yok burnu tıkalı sadece dedi. Serum fizyolojik şırıngayla yapıyorum ardından çekiyorum soğan kesip üstüne karanfil koydum hiç bi fayda etmedi nasıl geçicek bu geceleri hiç uyuyamıyor deli gibi uykusu varken çocuğun. Nefesi kesiliyor ıslık gibi ses çıkarıyor içten içe çekerken