Black8 Ben çok ağır grip oldum tabi kaçınılmaz kızıma da bulaştı. Burun akıntısı, tıkanıklık, öksürük sanırım boğaz ağrısı da vardır iyi gelen bir şeyler varsa tecrübe sahibi anneler bana da söyler misiniz, çocuk hiç rahat nefes alamıyor ve öksürüğü arttı
2guzelinannesi Black8 bas ucuna sogan kesip koy odayi nemlendiren cihzlardan al baktinki oksuruk artiyor hemen gotur cunku bu aralar cogu cocuk bronsit oldu . Rabbim yardimcin olsun ol bol dus aldir rahatalr baktinki uyuyamiyor agri kesici ver rahatlat
Defne0111 Black8 benim kızımda aynı 9 aylık oda grip serum fizyolojik yapıyorum sırtını karnını bağazını yağlıyırum sarımsaklı zeytin yağ sürüyorum ayağının altına uyurken soğana karanfil batırıp yatağın yanına katıyorum başka bişey elimden gelmiyor inşallah çabuk atlatırlar bebeklerin hasta olması çok zor 😞
Black8 2guzelinannesi Allah razı olsun soğan kesip koyacağım. İlaç olarak iburamin vermem doğru olur mu? Bir de öksürük için hangi ilacı kullanmalıyım
2guzelinannesi Black8 ben pek ilac yanlisi degilim bi ara bu grip ilaci benzet seylerin nibeti tetikledigini duymustum birdaha hic vermedim verdiğim tek sey agri kesici oda cokkkk zorda kalirsam ayaklarina sarimsakli zeytinyagi yap sur terlstmeye calis
Balliko Emziriyorsanız günlük 1-2 adet çiğ sarımsak ezip yutmanızı emzirmiyorsanız bebeğinizin sevdiği birşey ile karıştırıp ona yedirmenizi tavsiye ederim biz bu şekilde hemen atlatıyoruz. Bir ara doktorumuz öksürük İçin o ayda prospan vermişti isterseniz doktorunuza danışıp alın faydasını gördük biz . Bir de ıhlamur içirin o da boğazını yumuşatır ve rahatlatır .