Kızlar merhaba oğlum 2 ay 1 haftalık 23 aralıkta 2.ay kontrolüne gittik 6.100 gr geldi yani ilk 2 ay 3 kilodan fazla aldı gayet iyi dedi dr ama demin tarttım onu hala 6.100 geliyor ayın 23ünden bu yana kilo almamış şuan koronayız onunla mı alakalı acaba canım sıkıldı evet kilosu iyi ayına göre ama kaç gündür kilo almamış başına gelen oldu mu