33duru kızlar günaydın kıızm 11 aylık gece beslenmesini kesmek istiyorum mama yiyor sadece iki kez fln kalkıyor bırakmak için ne yapmam lazm 🤔🙊
Yasemin38 33duru en geç 1 yaşında kesilmeli. Gece beslenmesini 1 veya hiç olmayacak şekilde kesmek gerekiyor. Yavaş yavaş canım
33duru bazen 1 içer bazen iki kez kalkar mızılar çok kıbırdar mama içince geri uyur ama artık bıraksak diyorum
33duru birwz zor olacak sanırm ama bırakmak gerekiyor heralde böyle alışkanlık hep devam edrier yoksa
Bade28 33duru valla millet beşinci aydan sonra gece öğünü yapıo sadece bnmki içimi sömürüyo vermiyim pış pış yapayım diyorm yok asla susmuyo🤦♀️
33duru Bade28 cnm bnmki emmiyor mama yiyor ama dediğin gibi pış pış yapıyom sallıyorm su verecek oluyorum asla kanmıyor
33duru Yasemin38 doktorlarda öyle diyor ama yavaştan başlasam diyorum ya çocuk asla kanmıyor su fln veştyom sallıyorm ama yok onu istiyor
Pasannesi Bende burda bekleyeyim.bu aralar 13 aylık oğluma deli gibi yapmak istediğim ama beceremediğim daha doğrusu nerden baslayacağımı bilmediğim hadise.vsrsa tabsiyeleriniz alırım?