Balboncuk Oğlum 3 aylık. 4 köpek Dişi şişmişti. 3 gün huzursuzdu ama sadece 1 gün çok kaka yaptı. Normalde günde 1 kere yapardı. Doğduğundan beri kabızlıkla uğraşıyoruz çok şükür bu kadar oldu. Ona rağmen 1 gün boyunca 4 5 kez kaka yapmıştı. Siz de bebeğinize göre hesaplayabilirsiniz.