Faddoli23 Bebeğim 4 gün önce yoğun bakımdan çıktı şuan 15 günlük hastaneden beri kakasını yapamiyo doktor zeytinyağı koy biberona dedi sadece anne sütü alıyo popusna zeytinyağıda sürdüm fayda etmedi varmı önerisi olan
Babybus_ 10 gune kadar anne suti alıyorsa normal biliyorum ama belki baska biseyde vardir bilmedigim arkadaslar yardimci olur umarım