Merhaba anneler yaşayan varmı bilmiyorum ama pazartesi randevumuz var aylık kontrol için ancak içim içimi yiyor . Bebeğim 2 ay 14 günlük 2 haftadır burnunu temizliyorum fizyolojik burun damlası ile ancak o günden beri kakası mukuslu yeşil ishal gibi acaba kullanmayı bıraksam mı diyorum. Kakası günde bir kere veya 2 günde 1 kere mukuslu yeşil oluyor sonra gün içinde normal sarıya dönüyor.İlk bebeğim tecrübesizim annem bu şekilde temizleniyordur içi diyor karnını üşütme bebeğin diyor dikkat ediyorum evim çok sıcak yaz gibi ama bilmediğim için destek bekliyorum çok uzun oldu kusura bakmayın 🤲🏻