1 yaş 14 günlük bebeğim var hala kendi kendine uyuduğunda yatağında sağdan sola dönerken uyanıyor ve bu çok kısa sürüyor. Örneğin yatırdığımdan en fazla 15 dakika sonra bir hareketiyle uyanıyor ve bütün gece bu şekilde. 😖 Yani size sadece 7 ile 9 arası kesintisiz uyuyor neden acaba ya? Önceleri küçüktü normal olmasa bile küçüklüğüne veriyordum ama 1 yaş oldu artık acaba bu durum normal mi 1 yaş için yada ben mi beklentimi yukarda tutuyorum? 🌜