Kaderci Yaaa 1 aylık mı severim onu ya nasıl hasta oldu minik inşllah iyi olur tez zamanda acısız,He evet bende o şekil yapıyorum bitti bizim de eşim almaya gitti serum bizim ki şuan yeni olduğu için galiba çekiyorum 10 dk sonra yine aynı bakalım yarına inş toparlar biraz,fizyolojik damladı eczaneden ne kadara almıştınız biz e bebekten almıştık da eczaneden şimdi alıcaz