Gsarem O dönem benim oğlum da öyleydi, biz de evde hep ikimiziz. Annesine gidince odaya kazanıyordu yine sadece ikimiz olacak şekilde çünkü ağlama krizi geçiriyordu. Ancak ertesi gün alışırdı. Sokakta en az insan olan yollardan giderdik. Doktor normal hatta ayırd etmesi iyi birşey dedi. Size tavsiyem şimdilik mümkünse açık havada ve içinde çocuk ya da hayvan olan ortamlara yavaş yavaş sokmanız. Zaten baharda hem daha büyür daha rahat girer insan içine. Kafanıza takmayın düzeliyorlar.