Merhaba anneler kızım 8 aylık normalde günde 1 kere yaptığı kaka 2 gündür 4-5 e çıktı. Poposu da çok kızardı pişik gibi ve sürekli ağlıyor uyumakta zorlanıyor. Pazartesi randevu aldım ama tecrübesizim aklıma kötü kötü şeyler geliyor acile mi götürsem? Ne yapabilirim tecrübeli anneler