Eylulada01 kilo alımı iyiyse sakın yapma. Doktorumuz bize sarılık var biraz en fazla 2. Saatte bir emzir dedi ama 40 çıkana kadarmış o şimdi 4,5 aylık ben 3. Aya yakındı yine alarm kurdum ama doktor kilosu iyi uyandırma uykuya da ihtiyacı var dedi acıktığını zaman zaten uyanır dedi o ben ondan sonra bıraktım uyandırmayı o zamanlar bıraksam 4 saat uyuyordu ama alıştı mı ne yaptı Şimdi 2 saatte 1 kalkıyor keşke 40 dan sonra kaldırmasaydım diyorum kilosu iyiyse kaldırma ☺️