Havvakck Kızlar sabah baktım kızım çok az çiş yapmış bıngıldağına baktım çöküklük yok susuzmu kaldı acaba yoksa sütümmü yetmiyor 🤔🤔başına gelen var mı
Duyulurum Havvakck gece uyuduğu icin uykuda yapmamasi normal olan. Biz yetişkinler de yapmayız uykuda
260821 Havvakck Havvakck gece sütünün yağ oranı fazladır gündüz sütünün ise su oranı. Bu nedenle gündüz yaptığı kadar gece çiş yapmaması çok normal bence bütün bebekler öyledir
Yusuf53 Havvakck her gün mü boş oluyor bezi. Sadece bir günlükse önemsemeyin süt alımıyla alakalıdır .
Papatya58 Benim bebeğim de yapmamıştı birkaç gece geçen doktor kontrolümüzde sordum. Yapmadığı zamanlar az mı emmişti bunu takip et dedi.