Melekanne91 günaydın ben o annelerden biriyim 🥳kız evladımın 24. Haftada sol böbreği hafif pyelaktazi denildi, perinatoloji takibi aldık) 29.haftada ise büyüme durmuştu hamdolsun . Çok şükür . Gayet iyi . Erkek bebeklerde çok daha sık ( epey sık) rastlanılan bir durum imiş . Kız olunca ben paniklemiştim . Ama hiç sorun yok . Anne karnında yapılacak hiçbir müdahale yok . Geçmezse doğumdan sonra yine takibi yapılıyor . Erkek evlatlarında genelde cözüm ; doğumdan sonra sünnet . Üzülmeyin Allah’ın izni ile geçiyor . Sağlıklı , güzel yıllar diliyorum . 🥰🌹🌹