İyi geceler kızlar, oğlum beş buçuk aylık ve diş çıkarma huysuzluğumuz başladı. Artık çok yoruldum. Gün içinde bir şekilde oyalabilşyıt ve sanki gece kadar ağrısı olmuyor. Gece özellikle kulaklarını çok kaşıyor çekiyor. Doktor götğrdüm herhangi bir sorun yok kulağında dişten ötürü dedi ama bugün kaşımaktan resmen yara yaptı. Bu kaşıntıya ne yapabilirim bilgisi olan yazabilir mi