Kelebegim_1 Merhaba bayanlar 6 gün önce erken doğum yaptım. Sütüm bir türlü çoğalmıyor bebeğim kuvözde yetmezse diye çok korkuyorum nasıl artırabilirim sütümü ? Günde üç litre suda içiyorum 😒
Omerinannesi34 Kelebegim_1 Hurma ve pozitif enerji sütüm bol de sürekli ve düzenli sağmayı dene. Geçmiş olsun.
Gulzar Kelebegim_1 süt üretimi için eczanelerde çaylar var humana hipp falan oda olmuyorsa ilaç gibi birşey var ben sütüm kesildiği zaman içmiştim iyi gelmişti sık sık sağmaya çalış bide moralini yüksek tut stresten kesilmesin Allah yardımcın olsun❤️
Nln Kelebegim_1 en önemli şey moral canım moralini yüksek tut sürekli sütüm bol daha da bol olacak diye düşün su içiyormuşsun zaten uyku da çok önemli uykununiyi almalısın benim de bebeğim kuvöz de yattım sütümü 2saatten bir sağıyordum zamanla çoğalmıştı Allahım senin ve kuzunun yardımcısı olsun inşallah sağlıkla kucağına alır evine getirirsin
Aysenurr_yunus Ben humana içmiştim bir de zencefil canım aktardan alıp çayınıniçmiştim bu ikisiyle sütüm inmişti
Jelibon İnşallah bir an önce sağlıkla evine gelir kuzucuk. Moralini bozmamaya çalış canım moral sütü çok etkiliyor çünkü. Birde humana süt arttırıcı çay, bulgur pilavı, tahin helvası ve komposta iç.
Mineaf Kelebegim_1 solunum cihazından hemen ayırmazlar denerler eğer tolere edemiyorsa beyine kalbe bakarlar kalbi güçlendirici ilaçlar verirler ondan sonra tekrar denerler tolere eder ise burundan oksijen sonra fanus sonra küve z içi oksijen sonra senin emzirmen sonrada eve gidersiniz inşalllah dua edin bol bol mutlu sütünü ver ona etkisini göreceksin
Bebegim_ben Kelebegim_1 benim bebeğimde kuvezde kaldi canm yeter korkma bol bol humana çayı ve rezene icmisdm
GamzeDerk Kelebegim_1 öncelikle sağlıkla küvezden çıksın ve kollarına gelsin inşallah 🙏🏻 Ben poşet olarak içtim hala da ara sıra içiyorum faydasını gördüm ama doğal alabilirsen daha iyi olur ,hurma ve gahin helvasının da faydasını gördüm ve en önemlisi moralini bozma sütünü düşünme pozitif ol vücudun sana olumlu cevabı verecektir
Omerinannesi34 Kelebegim_1 artar hurma da ye ve su içmeye devam. Bebekte sakinleşir. Bir arkadaşım çekirdekle artırmış sütünü ama ben sevmediğimden denemedim. Olur rahat ol😍
Adenikoveannesi Kelebegim_1 süt mısırı al canım haşla sonra tanelerine ayır dolaba stok yap sabah akşam içine dereotu maydanoz doğra yada salata yap ama içinde dereotu mutlaka olsun. Bide helva ye helva acayip süt yapıyormuş
Ylmzkbra06 Kelebegim_1 canım hurma , boza ve helva bende süt yapmıştı Rezene de içebilir misin günde bir iki bardak. Sit artırıcı çaylar var onlarda da alabilirsin
Erkencikus Kelebegim_1 artacak canim merak etme sen moralini bozma . Kimsenin moralini bozmasına izin verme. Bizim çocuklarımız yanımızda olmadığı için süreç biraz daha zorlu ve uzun oluyor ama merak etme oluk oluk geliyor . Benimde bebegim 50 gün kaldı kuvozde. Stok yapmıştım kendi dolabima hatta sen de yaparsın. Benimki suan kesilmek üzere ama 7 ay anne sutu aldı buna sukur