Kızlar merhaba benim bebeğim daha yeni doğdu sütüm var ama bebeğe süt verirken göğüs uçlarım aşırı derecede ağrıyor ağrısı dayanılacak gibi değil ilk günler böyle değildi ama 2 gündür o kadar ağrıyor ki emzirmek istemiyorum acısına artık dayanamıyorum çıkarıyorum ağzından çoğu kez benim yüzümden aç kalıyor neden bu kadar Ağrıyor daha yeni emzirdiğim için mi zamanla düzelir mi bunun için yapmam gereken bişey var mı yada ilaç gibi bişey lütfen bilen biri yazabilir mi