Bebeğim 6.5 aylık boğazları kızarmış enfeksiyon kapmış . İki gündür ateşli sabah doktora gittik azitro ve pedifen kullanıyoruz . Ama asla uyumuyor çok keyifsiz sürekli ağlıyor çığlık çığlığa 😓 Asla uyutamıyorum uyumak istiyor ama acı çekiyor gibi ne yapacağım kızlar ne rahatlatır onu uyuyamıyor 😞