Ben de yaptırdım aşıyı ve bir sıkıntımız olmadı şükür. Görümcem oğluna yaptırmamış çocuk yeni atlattı hastalığı 16 aylık 2 hafta sürdü hastalık ve ishal kusma oldu her yediğini kusuyordu hastanede serum verdiler çok kötüydü bu durum başınıza gelmesin diye bile yaptırmalısınız bence, duyduğuma göre aşılı bebeklere hastalık bulaşınca bir iki günde hafif bir şekilde atlatıyorlarmış