SevgiSungur olabilir canım benim de 3 aylıkken oldu reglim hiç dikkat etmedim emzirme aralıklarım çok uzundu farkına bile varmadım sonra bi baktım regli olmuşum ve işin kötüsü oğlum hiç kilo almamış ve benim sütüm kesildi bianda hemen toparladım kendimi sürekli emzirdim süt yapıcı şeyler yedim içtim ne güzel kilo vermiştim diye düşünürken meğer aç kalmışım ve sütüm azalmış başlarım kilosuna dedim acıkmama fırsat vermeden gece gündüz demeden incir hurma kayısı bol bol su içtim yedim çok şükür düzeldi doktor erken hastalandığımı muhtemelen sütün azaldığı için olduğunu söyledi çok dikkat et canım sanmıyordum ama gerçekten ilgisi varmış 😔