Kizlar ben grip oldum ertesi gün kızım okursmeye başlayınca sağlık oncagina götürdüm orda bize bronşit olduğunu soylediler buhar makinesi verdi ve antibiyotik verdi 3 gündür kullanıyoruz ama herhangi bir gelişme yok henüz ama işin komik tarafı kızım hasta gibi de değil sadece arada öksürük tutuyor sizlerin başına geldi mi böyle bişi siz ne gibi tedaviler uyguladıniz kendi doktorumuza goturmelimiyiz sizce yardımcı olursanız sevinirim