Selam anneler 5 günlük bebeğim dün sarılık sebebiyle fototerapiye alındı sütümü sağıp götürüyorum 1 torbada 50 cc olacak şekilde 4 ile 6 paket arasında değişiyor. Bebeğe yeterli olur mu bu konuda bilgim yok doktorada soramadım. Böyle bir durum yaşayan oldu mu sizler nasıl süreci geçirdiniz