Ayy valla bizde ayni durumdayız bir hafta sonra 19 aylik oliyoruz bu son 2 3 haftadir gece 3 4 de uyaniyo sabah 6 7 lerde anca uyuyi oda ben uyutuyorum salliyrak yoksa hic uyumucak 9 da yatip 7 de kalkan cocugum kendi kendine uyuyan cocugum simdi ne uyuyo nede kendi kenndine uyuyo sinirlerim geriliyo artik uykusuzluktan ve aşırı bir agrasifligi var bu aralar kendini yere atmalar istedigi olmayinca bagirmalara aglamalar