Ayyy kizlarrrr aynı sorunu olan bendede aynısı var desinde çözüm bulalım artikkkkk
Bebeğime emzik veriyorm keşke emme refleksi çok düşük olan bir bebek olsaydı da vermeseydim ama üzgünüm.. emzik vermesem elini parmağını hatta ve hatta kucağına alan herkezin yüzünü emmeye çalışınca emzikte açtım gözümü
Bir yandan sakinleşiyor iyi oluyor ama.bir yandan da….
Saat oluyor gecenin 4 u
İkide bir ağzından emzigini düşürüyor ben ağzına geri koyuyorum beş dk geçmeden tekrr düşurup ağlıyor tekrar ağzına koyuyorum tekrar ağlıyor bu defalarca sürüyor çözüm bulan veya önerisi olan varmı basım çatlıyor artık uykusuzluktan