Yasolinne eksik bilgi olmuş. 1 günde toplam; yarım çay bardağı bitirsin, 1 çay bardağını geçmesin demişti. Her beslenmeden sonra 3 4 çay kaşığı veriyorduk, güne bölerek. Her beslenmeden sonra 1 çay bardağı su vermek saçmalık olurdu zaten. 1 günde içilecek maksimum su seviyesi. Fikrinize saygı duyuyorum. Bu konuda doktorlar bile farklı görüşteyken bizlerin aynı fikirde olmasını zaten beklemiyorum. Siz sıkıntı yaşamamışsınız mesela. Ama bizim kabızlık sorunu oluyordu. Su verince düzeldi bi daha yaşamadık. Ayrıca su içtiği için herhangi bir vitamin eksikliği ya da herhangi bir sorun da yaşamadık, çok şükür hersey yolundaydı. Annenin bebeğini gözlemleyip, en doğru kararı kendisinin vereceği bir konu. Biz ne desek boş