zynpzynp anladim benim bebeğim de istahsiz bir bebek hep öyleydi blw uygula yer dediler olmadi neler yaptim yok 3 lokma aliyor gerisi çöp. 12 ay 19 aylik bazen tezgahin üstü bir sürü tabakla doluyor sırf yesin diye internetten o kadar çok sey arastiriyorum ki… ekran karsisinda yer diyorlar hiç izletmedim öyle yemesindense hiç yemesin dedi doktorumuz… falan filan yani bu zorluklari yasayan bir siz degilsiniz kendim o çeşit mamalar yapiyorum ben bazilarini seviyor mesela dün irmikli cennet hurmali tahin pekmezli bir mama yaptim sevdi kendi yemek istedi çok şaşırdım