Doğum yapalı 13 ay oldu hala olamadım son zamanlarda regl öncesi olan akıntı geliyor ama tık yok. Hamile değilim çünkü manyak gibi test ve kan tahlili yaptırıyorum.
3aylık iğne kullanıyorum bu engelliyor olmanı dedi doktorum ama ilaç vermicem iğneyi kullanmaya devam et korunman için dedi. Önümüzdeki haftalarda başka bir doktora sıra aldım çünkü hem sinir hem ağrılarım oluyor. Doğum sonrası ne zaman regl oldunuz hanımlar ağlayacağım artık olmak istiyorum ama olmuyor ☹️☹️