Nrokc merhabalar benim bebeğim 5,5 aylık o süreçleri bende yaşadım atak dönemleri falan oluyor zor yani biraz sabır gerekiyor biz hala bazı geceler 2 saatte kalkıyoruz ama merak etme normale dönüyor on iki de yatırıp sabah 6 gibi emmeye kalkıyor normalde ama atak dönemlerinde zor her saat bası veya 2 aaatte bir kakıyorlar