ranam Poyris canim yatırmadan yarım saat önce dahaki değiştirmiş olsan bezini yatarken son kez tekrar değiştir, cisin miktarı çok olduğu için o uyumadan önce yaptığı fazladan tek bir çiş bile etkiler aynısını denedim faydasini gördüm
TheLatte Poyris Bezden kaynaklı değildir bence . O aylarda bezi açınca işeme durumu oluyo hemen hemen her bebekde . Doktorunuz darlığa neden yapılacak bişey yok dedi acaba . Çünkü oğlumu 3 aylikken sünnet ettirdik bizimde darlık vardı doktor en iyisi sünnet demişti .
Gul-42 Poyris bn gece bır kere degıstırıom yapmıyor bnımkı eskıden yapardı 2 ay 19 gunluguz kakada yapmaz gece çiş az bısey yapıo sabah altıdan sonra hıc durmadan yapıo😂
Yasolinne Poyris Başka bir problem ihtimali var mı acaba? Ben değiştirmiyorum gece. 10-12 saate kadar dokunmadığım da oldu öyle bi problem yaşamadım. Biraz enteresan geldi beze yapışıp işeyememesi.
Poyris Yasolinne valla benımk mı cok çiş yapıuor acaba. Bezini cok dolduruuor agır oluyor resmen. Bezi değiştirince de uyanıyor ,uyutmakla uğraşıyor
Emelingoo Poyris benimki de yüzüstü yatıyor ve sünnetli. Molfixle uyuduğu geceler yapışma oluyor aynı şekilde. Gece bezi olarak prima premium care aldığımdam beri o yapışma olmadı. Ama bazen gündüzleri oluyor yapışma. Lanet molfixi saatte bir değiştirmem gerekiyor. Güya ucuza aldım. Pahalısından pahalıya geldi.