Kızlar 5 aylık kızım var 1 ay önce süt ürünlerine alerjisi olabilir diye yeme dedi doktoru bende yemedim ama denemek amaçlı geçende sütlaç yedim birşey olmadı diye bugün tekrar yedim kızım hırıltılı nefes alıyor ve huysuz gazlı kolik uyutamaıyoruz zorla uuuunca da hemen uyanıyor rahatsız oluyo birşeyden ayrıca ben gribim 2 gündür maskeliyim ama ondan da geçmiş olabilir diye düşünüyorum valla tükendim artık hastayım birde çok zorlanıyorum doktor kontrolümüz bu hafta sizce alerjiden dolayı olabilir mi intanrtte yazıyor ki süt ürünlerine alerjisi olan beneklerde hırıltılı nefes alır verir