aliyse063 Kizlar öncelikle hayırlı seneler şuan farkettim kızım 3 buçuk yasinda bişey söylerken resim de diyorum lesim diyo kırmızı de diyorum kılmizi diyo yani R harfleri yerine l ve y harfini kullanıyor böyle olan varmı doktora götürcem ilk fırsatta . Birde içe dönük basıyor sağ ayağını özellikle ve w oturuş seklinde çok oturuyor ortapedi bakıyor degilmi bu duruma 3yasa kadar normal demişlerdi taşınma vs derken gidemedik ihmal ettik şimdi konuşmasıda böyle kalmaz degilmi
aasyaamomm aliyse063 3 yaşında bı çocuğun r leri söyleyememesi çok normal değil mi diş sayısı bile bu durumu etkiler
ElSa2811 aliyse063 Benim kardeşim de öyleydi dişlerinden dolayı ama düzeldi bi kaç sene içinde. Dişlerden kaynaklanıyor çok endişelenmenize gerek yok bence
sena26nisa benim de kizim 3 bucuk yasinda r harfi yok y kullaniyor😊 cok normal zaten ne bekliyoruz ki kendileri de cok küçük.
Cookie Kuzenim küçükken R lere L diyordu büyüyünce düzeldi Benim oğlumda R harfini söyleyemiyor Y diyor , seviyoyum, gidiyoyum gibi
Merve aliyse063 18 yaşındaydım Rize diyemediğimi farkettim. Yize Iize gibiydi. Sonra kendi kendime çalıştım R ile başlayan kelimelere. Alıştım sonra
2guzelinannesi aliyse063 benim kizimu anlatmissin tek fark benimki 4 yasinda 🥰🥰 aynu r l diyir kuzenimde derdi oyuzden rhaatim gecici bir durum . Ayaga gelirsek benum kizda w tek oturur ne yaptiysak hayir oyle oturuyor. İce basmaya 4 doktora gittik 4 ude bisey yapamdi gececek dediler