bebeğim 17 ayik geceleri ağlayarak kalkıyor 3 4 defa sonra Sebebein bilen varmi neden böyle yapıyor yaklaşık 2 haftadır böyle yapıyor çok uzuluyorum sallasın akıyor bu ara grip olmuş dedi doktor antibiyotik verdi vwriyorm ama yine ağlayarak isyan ederek kalkıyor uykulu halde agliyor