Siyahii Ben kızımı uyutmaya çalışarak girdim😣 hiç mutlu değilim bu durumdan😂 bütün senem böyle geçerse naparım😂😂 Siz nasıl girdiniz peki?
Laden Siyahii annem ve kızımla oturuyorduk. Birden havai fişekler patlamaya başladı. Bende dua ettim öyle girmiş oldum😁
Laden Siyahii bizim burada pek meraklılar patlatmaya bir şey olsa da patlatsak diye hazır bekliyorlar bence😁
Mommysharkdoodoodoodoo Siyahii lazımlıkta ıkınıyordu oğlum elini tutarak girdik b.k gibi bir yol bizi bekliyor 🤣
NukleerBaslikliKiz Siyahii Cips yiyerek girdim şimdi de jelibon yicem 😀 kızım uyuyunca abur cubur yemek beni heyecanlandırıyo 😀😀
Cookie NukleerBaslikliKiz Yaa bende aynıyım abur cubur yemek için oğlumun uyumasını dört gözle bekliyorum 😂😂
Bir_prens_bir_prenses Siyahii esimle kahvemi içerken 😂 2 bebe de uyuyordu e smdi uyurken girdiler yeni yıla o zaman tüm yıl uykuyu sevecekler inşallah 😂
snowflake Bir_prens_bir_prenses yok canım öyle olmuyormuş az önce öğrendik kızım sağolsun uygulamalı bir şekilde gösterdi tamamen yalann😂😭