An itibari ile 3 ay 17 gunluguz. Oğlumun ağız suyu çok akıyor ve elleri ağzından hiç çıkmıyor. Ön alt iki dişinin damaklari oluşmuş.acaba dış mi çıkaracak yaa 😑 daha erken degiil mi kzlar?
Ara ara huysuzluk yapıyor sanki sancı giriyormuş gibi
Salı gününe sünnetimz var acaba ikisi bir araua gelip daha da huzursuz eder mi oğlumu 😑