Hnm-123 canim öncelikle sakin ol .Bizim bexsero 2.doz sonrası aşi yeri yumurta büyüklüğünde şişti .İki farklı doktora götürdük cok korktuk ama cok şükür önemli bir şey olmadığını, aşının yan etkisini olduğunu söylediler. Ha geçmesi için de ara ara buz koy , ve kolonlayli pamukla bastır ama sakın masaj yapma dediler .Oyle yaptım ve 1 aya anca geçti bizimki ama bizimki cok büyüktü….