Ezmag 15 günlük bebeğinde orta derecede kalbı delik dedıler bu durumu yaşayanlar varmı aranızda kızlar ve kılo olması gerekıyor mamanın yaradığını nasıl anlayabılırım ve en iyi kılo aldıran mama tavsıyesı önerırmısınız kızlar
Findikfistik Ezmag Çok geçmiş olsun . Bilgim yok üstte kalsın. Umarım tez zamanda sağlığına kavuşur yavrunuz .
Emir123ali Ezmag Hiç canını sıkma canım ileryen zamanlarda kapanıyor ablamın kardeşimin iki kızındada çıktı kapandı
Ezmag Lilasever1 bebelac anti reflü öneriyor ama ondada hiç kılo alması sadece 15 günde 50 grm almıs rahatsızlıgundan dolayı kılo alması gerekıyor doktora söylüyorum alır mamaya devam et dıyor
Eymenegebebekler Ezmag evet bizde yasadik korkmayin halk arasinda üfürum diyorlar ve bu cok buyütulecek bisey degil korkmayin 1 yaşa kadar hic bisey kalmiyor hatta bi kac ay bizde gecdi 6 aya kadar sık sik kontrollerini yaptirin gene cok gecmis olsn
Zhnce Ezmag bizim doktorumuz prof ve adamın dediği ilk şey kiloyla asla alakalı değil kapanma olayı Benim oğlumun 3.5 yaşında kapandı Baktığında çocuk hep zayıf gitti şuan 15 kilo mesela Sizin kaç mm boyutu?
Yenigelinnn Bizede 1 haftalıkken 3 mm delik var dediler en güzel günlerim zehir olmuştu çok ağladım 15 gunlluken tekrar bakildi 2 mm olmuştu üç dört ay sonra gelirsin dedi doktorumuz çok şükür kuculunce içim rahatladi
Kaderlmc Ezmag halamın kızıda kalbi delik doğmuştu. İlerleyen zamanda kapandı. Şuan 8 yaşında hiç bir sorunu yok
zeynepmommm Ezmag benim oğluma anne karnında teşhis konuldu 2 tane deliği vardı kalpte doğum olan kadar anne karnında 1 tanesi kapanmıştı diğeri de iğne ucu kadar kalmıştı doğduktan sonra kilo alımıyla oda kapanmıştı kilo alması şart mama olarak da aptamili öneriyorum
Ezmag zeynepmommm ay insallah benımkininde hemen kapanır allahım kimseye gostermesın çok zorlu bır durum
Vildan2334 Ezmag merhaba korkmayin benim bebegimde de vardi 4. Ayında kapanmıştı ama kiloyla hicbir alakasi yok inanin ama iciniz rahat etsin isterseniz ben bebelac gold kullanıyordum kilo alimi cok iyi ilerledi bebege göre değişebilir tabiki
Ezmag Vildan2334 ay inş benım bebegımınde kapanır doktor gelişimi yavaş olursa amelıyat olacak dedi çok korkuyorum