Hanımlar merhaba iyi seneler dilerim herkese ben 29 aralik 30 aralığa bağlayan gece korunmadim çocuk istiyorum 29 aralik yumurtlama günümdü o günde yüksek gebelik şansı diyodu uygulamada ama saat 12 olunca 30a geçti 30 aralıkta orta gebelik şansı dio ama 30unda birliktelik yaşamış oldum ve korunmadim gebelik olusurmu kac günde gebelik olduğu ortaya çıkar 2ci çocuk istiyorum da bana fikir verirmisiniz teşekkür ederim şimdiden