Ateşim 38.8 sütümü elektrikli pompayla sağım yaptım yarım saat sonra da ılık soğuğa yakın duşa girdim 1 saat sonra tekrar baktım ateşim hiç düşmedi doktorumuz süt ateşi olabilir dedi ne yapmam lazım tecrübesi olan var mı acaba ??? Bebeğim 13 günlük şuan emziriyorm ona sıkıntı olur mu ???