Uzaybtl Neler yapıyorsunuz ? Nasıl geçirdiniz ? Burnuna elletmiyor ağlıyor , ağlayınca öksürük tutuyor nefes alamıyor balgamdan .. lütfen es gemeyin deneyip iyi gelen bişey varsa benimle paylaşın
Banu43 Uzaybtl serum fizyoloji uyguladinmi canim burun aspiratörü al odasina havalandir evin petekliyse petege su koyun ve yarim limon kuyun üzerine
Hep_mi_uykusuz Sabh aksam pekmez icirdim bi cay kasiği hergun yikadik sicak sicak.Ayakalrinin altina bigun sarimsakli zeytinyagi bigun wick surup corapla yatirdim.Odaya kaynamiş suya wick attim sogan kesip koydum.Gecmedi d.r gordu oksuruge oksabron verdi az duzeldi
Uzaybtl Hep_mi_uykusuz doktor bizede aferin verdi balgama pek fatdası olmadı ama burun akıntısı azaldı biraz teşekkür ederim