Hanımlar birkaç gündür farkettiğim ilginç bir durum var. 15 aylık oğlum bronşit oldu antibiyotik kullanıyor. Akşamları antibiyotikten yarım saat sonra emerek uyuyor ve onu emzirdikten hemen sonra ağzımda tat değişimi oluyor. Çok kötü ilaç tadına benzer acı bir tat geliyor ağzıma. Daha önce hiç böyle bir şey olmamıştı sadece ilaç kullanmaya başladığından beri oluyor. Anne sütünden bebeğe geçişi anlıyorum ama bebekten anneye de böyle bir durum olabilir mi?
Var mı aranızda tecrübe eden?