ebruu05 benim bebegimde ki egzama da bundan bir tık azdı sadece , çok kötü bi durumdaydı yanakları çenesi instagramdan bi sayfa buldum lokman aktar adı doğal yağlarla karışım kremler yapıyorlar çok korkarak tereddüt ederek alıp denedim çok caresizdim artık bebeğim kaşınmaktan acı çekmekten uyuyamiyordu kullandıktan sonra 1 hafta içerisinde mucizevi bir şekilde tamamen geçirdi hepsini ve bizim ki alerjiye bağlı egzama en kısa süre de çocuk alerji doktoruna götürün tahliller yapılsın mutlaka umarım alerji degildir 🙏