Asyaaass Kızlar merhaba. Daha önce de post açmıştım. Reglım bugün 3 gün gecikti hala da olmadım test yaptım bugun ilk bes dk negatif Dı testte 20 dk dan sonrayı dikkate almayın yazıyor Du bu arada istemiyorım su anda cunku kızım henuz 8 aylık. Ya normal bakınca hıc bısey yok. Ama ışığa tutup cok dikkatli bakınca beyaz gıbı pembe de degıl tam bir cızgi görünuyo da emın olamadım ya valla korkuyorum 😔 o kadar cok baktım da cok zorlarsam görünuyo bunu daha ömce duydum gıbı o cızgı hep varmıs ışığa tutunca bellı olan çizgi bilen arkadaslar yardımcı olabilir mi fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum bilsem Atacam sabahtan beri gıdıp gelip teste bakıyorum . silik pembe cizgiyi bılıyorım o sekılde degıldi kızımı da öyle öğrendım hatta damlatır damlatmaz 2 cızgı olmustu hatta silik pembeydı bu öyle de degıl Di bu gölge cizgi dedikleri sey mdırı acaba
Hep_mi_uykusuz Asyaaass benimde ilk testim oyle olmuştu gorememisim bil ertesi gun gordum sonuç kizim 1 yasinda🤭Bi test daha yapin bence
[silindi] eğer gebelik olsaydı o gördüğün çizgi renk değiştirirdi. kuruma çizgisi denir ona, diğer adı hayalet çizgi. tüm testlerde vardır. korkma yani, emziriyorsan geçikme düzensizlik normal, yinede emin olmak için kan ver istersen
Mom44454 Benimde öyleydi ben testi yaptıktan sonra başında flaşla bekledim 4. Dk da aşırı silikti oğlum 21 aylık oldu bile😍😍
Asyaaass Mom44454 bende kızımda asırı silikle öğrendim o pembeydı ama pembe degıl Di bugun yaotıgım sonradan da netlesmedı ay Allah olmayanlara versin dıyorım içime kurtta düştü 😔
Caydanlik Ben reglime 5 gün kala yapmıştım test ve sadece telefon flasiyla görmüştüm ama kimyasal gebelikmis
Asyaaass Hep_mi_uykusuz ya silik pembe degıldi ama 😔 üstte kı bayan kuruma çizgisi demıs sanırım öyle bir. Sey Dı fotoğraf nasıl yükleye bilirim
Hep_mi_uykusuz Asyaaass foto yuklemeyi bilemm ama uzulmeyin yine de hayirlsi olsun deyin.Emin olamadiysaniz erken gebelik testi alin yarin nobetci eczaneden derim