Arkadaşlar lütfen yardım edin ben 2 buçuk ay önce doğum yaptım zor bir dogumdu çok zorlandım dikişlerim de çoktu.Yaklasik iki haftadır vajinanın içinden dışarıya doğru kırmızı bir et parçası var ve 3 gündür de ayakta durdugumda dikişlerimin olduğu taraf ama iç kısımda ağrı hissediyorum lavaboda çok zorlanıyorum sizce ağrının o et parçasıyla alakası var mı