Gzzde Bestiron kullananlar kaç damla veriyorsunuz mühendisinoğlu sayfasından bakıp aldım ama nasıl vereceğimi bilmiyorum bide aç tok günde kaç kere yardımcı olursanız sevinirim 🙃
chd Gzzde aç ver canım yada yemek yedikten 1 saat sonra ver çünkü süt ürünleri ve mama demirin emilimini azalttığı için beraber verilmez.
Beram Bende Bestiron kullanıyorum. Kullandığımızdan beri kakasını 3-7 günde bir yapmaya başladı. Bestirondan mıdır tesadüf mü bilemedim. Bi sıkıntısı yok dr da 10 güne kadar yapmaması normal anne sütü alıyor demişti. Başına gelen var mı?
Gzzde Beram heralde bi zaman sonra çoğu bebek bi kaç günde bir yapmaya başlıyor bizimki de genelde 3 5 günde bir yapıyor ben daha kullanmaya başlamadığım halde ama gaz sancısı falan yok sizdede yoksa sorun yoktur
Gzzde Beram geçmiş olsun onu çeken bilir çok zor bir süreç bizimki kolik olmadığı halde neler çekiyorduk bi ara gaz sancısından 😅