Kızlar bebeğime noldu anlamıyorum 2 gündür gündüz gece uyku düzenine birşeyler oldu uykuya direniyor 1 saatlik uykusunda uyan uyut uyan uyut gece uykusuna 21.30 da yatıyoruz 1.5 saatte kaç kez uyandı bir ben bir eşim geri uyutmaya gidiyoruz odaya anlamıyorum böyle bir bebek değildi tabi robot değil ara sıra uykusunda sorunlar yaşadığımız günler oluyordu ama bu 2 gündür yaşadığımı daha önce yaşamadım direniyor resmen atak dönemi bitmiş olmuyor mu bu vakte ya sanki dersin atak dönemine yeni girdik anlam veremedim