Oğlum 3 ay 24 günlük. Bugün sabahtan beri kusuyor süt kesiği gibi. Ateşi yok huzursuzluğu yok hastalığa dair hiçbir şey yok. Emerken bu ara çok terlemeye başlamıştı bazen de gece çişi taşmış oluyordu farkeder acaba üşüttü mü diye düşündüm ama kötü kokardı kusmuğu. Neden olabilir ? Bu arada 2 gündür tahini fazla kaçırdım biraz normalden ondan olabilir mi ?