MavisacliAnaa Canım nefes tutma katılma nöbetidir. Genetik oluyor. Benim oğlumun öyle başladı daha sonra tamamen gözleri tavana bakıp, kendini kitlemeye başladı. Yani elimizde cansız kalıyordu. Morarmada olabilir. Korkulacak bişey değil ama. Geçici. Bizde 2 yıl sürdü. Bu duruma kadar ilerlerse yapacaklarını söylüyorum. Burnu ağzı açıkta kalsın panikle kucağına alıp nefes alışını engelleme. Sağ tarafına doğru yatır bazen kusma olabilirmiş bizde olmadı. Balkona çık. Zaten 20-30 saniye gibi bir sürede kendine gelecek.