Merhaba anneler 46 günlük bebeğim de burun tıkanıklığı şikayetiyle hastaneye gittik röntgen ve virüs testi yapıldı çok şükür temiz çıktı 2 gün sonra kontrole gittiğimiz de hırıltı öksürük hapşırma da başladı doktor birinden hastalık bulaştığını söyleyip paranox fitil verdi ama hırıltı öksürük hala var balgam da başladı çok küçük olduğu için doktorlar hiç bişey yapamıyor bol bol emzir diyor ama ben çok zorlanıyorum hem gazlı bebek hem hastalık olunca sürekli ağlıyor neye ağladığını anlamıyorum benim gibi olan varsa önerilerinizi alabilirim