Bebeğim 4 ay 10 günlük 150 cc iştahla içiyordu beni de emiyor şimdi beni daha uzun emiyor 120 cc mamayı zor bitiriyor 7 kilo 200 gr içerken bir süre sonra gülüyor etrafa bakıyor zar zor yarım saatte içiriyorum biberon reddi mi acaba var mı başına gelen acaba sütüm mü çoğaldı kafam da deli sorular iki aydan beri 1 kg fazla alıyor